Čistý a kvalitný web práve pre Vás!

1. Všeobecné obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim, ktorým je

       Rudohorská 33

       Banská Bystrica 974 11

Kontaktné údaje predávajúcehe na adrese: www.new-webdizajn.sk/kontakt

Platby prevodom uskutočníte na:momentálne sa nerealizuje platba prevodom, len na dobierku.

 

2. Spôsob objednávania

Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach.Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na e-mailovú adresu:

, kde uvediete presný názov tovaru, kód tovaru, počet objednaných kusov, vašu presnú adresu a telefónne číslo.

Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári.Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru.Po zaslaní objednávky vám automaticky obratom príde objednávka na váš email - objednávací email, zároveň možete sledovať stav vašej objednávky. Vaša objednávka sa môže nachádzať v týchto stavoch:

a) Objednávka prijatá (čaká sa na prijatú platbu)

b) Prijatá platba (peniaze sú pripísané na náš účet)

c) Spracováva sa (po pripísaní peňazí sa objednávka vybavuje, alebo po dobierke sa spracúva)

d) Objednávka poslaná

e) Ukončená (objednávka vybavená k spokojnosti zákazníka)

f)  Zrušená (na požiadanie do 24h. môžete objednávku zrušiť)

Uvedené stavy, si môžete pozrieť na vašom prihlasovacom účte, viete tak presne ako rýchlo vám balík príde na vašu adresu.

3. Povinnosti predávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

a) Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.

b) Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.

c) Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

4. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

a) Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť nám.

b) Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.

V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

5. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru, nemenia sa v objednávke pri znížení alebo zvýšení cien v budúcnosti.Všetky ceny sú uvedené s DPH.

6. Dodacie podmienky

Platba na Dobierku: Každý tovar má uvedenú časovú dostupnosť.Tovar, ktorý je dostupný do 24hod. pri zrealizovaní objednávky v pracovnom dni do 14:00 hod., vám tovar odošleme ešte v ten istý deň, prípadne hneď nasledujúci, teda najrýchlejšie ako sa bude dať. Objednávky po 14:00 hod. a cez víkend budú expedované v najbližší pracovný deň. Platba bankovým prevodom: dodaný tovar bude poslaný až po uhradení sumy za tovar na náš účet, tým sa automaticky zmení stav vašej objednávky na - Prijatá platba, a do 14:00 hod. v pracovnom dni je možné následne odoslať tovar (stav - Objednávka poslaná) na vami uvedenú adresu. Oznamy E-shopu, pre informácie o celkovom chode E-shopu slúžia oznamy, ktoré upozorňujú na zmeny dodania tovaru a upozorňujú na aktuálne zmeny v E-shope.

7. Reklamácie

Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame.V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky.V takomto prípade vám pošleme zásielku novú.Výnimočne sa stane, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou. Reklamácia sa vzťahuje len na:  preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na: chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru. Postup pri reklamácii aby mohla byť vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať: po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

8. Záručná doba

Na nový tovar sa vzťahuje záruka 2 roky, pokiaľ nie je uvedené inak. Za tovar v katalógu Bazar dávame záruku 3 mesiace. Na tovar v katalógu tovar na výmenu a tovar zadarmo nie je poskytnutá záruka.

9. Možnosť vrátenia tovaru

Tovar máte možnosť podľa zákona vrátiť do 7 dní od nákupu v neporušenom stave. Peniaze za tovar vám budú vrátené bankovým prevodom na váš účet, poštovné za návrat tovaru uhrádza zákazník.

V Banskej Bystrici, dňa 9. 12. 2016

Váš košík

0 Polož. 0,00€